2010. március 2., kedd

3-2-1-START! Avagy: indul a blogom.

Szeretettel köszöntöm kedves olvasóimat. 

Év elején még elképzelhetetlennek tartottam, hogy nekem valaha is blogom legyen. Nem akartam, kedvem se volt hozzá, de aztán iskolai feladatként megkaptam, hogy márpedig most mindenki készít magának egy blogot. Hát készítettem. 

Ebben a blogban leginkább a műkorcsolya és jégtánc világában terjengő hírekről olvashattok. Igyekszem majd többféle irányba elmenni, és nem leragadni Johnny Weir- nél, bármilyen nagy is a kísértés most. Be fog kerülni ide az összes órai feladat, de beszámolok majd az idei téli olimpiáról, gálákról, versenyekről, mindenféléről, ami kapcsolódik a műkorcsolyához és jégtánchoz. Előfordulhat némi kicsúszás a témából "plusz infó(k)" alatt a bejegyzés végén, amit fontosnak ítélek meg.

Frissítés heti egyszer mindenképp, egyébként igyekszem többször is új anyaggal szolgálni.

Jó olvasást kívánok.

Üdv: Sári

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése